دوره آنلاین رایگان که از 19 ژانویه شروع می شود می تواند در 90 روز یک شغل شش رقمی برای شما ایجاد کند – The Job Hackers


سان فرانسیسکو، 4 ژانویه 2021 /PRNewswire/ — اگر تصمیم شما برای سال نو این است که شغلی با درآمد بالاتر پیدا کنید، هکرهای شغلی می توانند با یک دوره آموزشی رایگان شش هفته ای آنلاین Agile MBA که از 19 ژانویه شروع می شود، به تحقق رویای شما کمک کنند. .

لری آپکه، مدیر عامل The Job Hackers گفت: «حتی در زمان همه‌گیری، حدود 40 درصد از فارغ‌التحصیلان ما ظرف 90 روز شغل پیدا می‌کنند». «بسیاری مشاغل مدیریتی پیدا می‌کنند و برخی درآمد شش رقمی دارند. ثبت نام برای همه در سراسر جهان آزاد است و به هیچ پیش نیازی نیاز ندارد.'

این دوره به دانش‌آموزان Agile و Scrum آموزش می‌دهد، و لازم نیست برنامه‌نویس باشید. همچنین دانش آموزان را برای شرکت در آزمون گواهینامه حرفه ای اسکرام مستر (PSM I) آماده می کند. طبق گفته لینکدین، اسکرام مسترها دستمزد خوبی دارند و یکی از سریع ترین حرفه های در حال رشد هستند.

استادان اسکرام تیم های اسکرام را برای ارائه پروژه هایی از توسعه نرم افزار تا بازاریابی هدایت می کنند. Apke داوطلب می شود تا این دوره را در Zoom تدریس کند و به دلیل روشنگری، مفید بودن و ساختار مناسب، نقدهای مثبتی دریافت کرده است.

این دوره معمولاً تا 2000 دلار هزینه دارد، اما به صورت رایگان برای همه در سراسر جهان در دسترس است. به جای پرداخت، دانش آموزان تشویق می شوند که داوطلبانه وقت خود را در جامعه خود صرف کنند.

Apke گفت: “ما تخمین می زنیم که حدود 2 میلیون دلار به عنوان شهریه رایگان به بیش از 750 دانش آموز اختصاص داده ایم و هزاران ساعت به وقت داوطلبانه اضافه کرده ایم.”

فارغ‌التحصیلان همچنین به فهرست‌های شغلی، خدمات بررسی رزومه، جامعه Slack با نزدیک به 2000 نفر و سایر منابع برای پشتیبانی از جستجوی شغل خود دسترسی دارند.

Job Hackers یک شرکت غیرانتفاعی است که توسط دوستان دوران کودکی لری آپک و دیو رولینگ سه سال پیش در سانفرانسیسکو تأسیس شد. آنها با تخصص خود به بیکاران کمک می کنند تا کار پیدا کنند و تنوع را به دنیای فناوری بیاورند.

میانگین سنی دانش‌آموزان 43 سال است، حدود نیمی از اقلیت‌ها و 60 درصد را زنان تشکیل می‌دهند که بسیاری از آنها پس از مراقبت از والدین یا فرزندان به سر کار بازمی‌گردند. یکی از دلایلی که تعداد زنان زیاد است این است که با گروه های زنانه کار می کنند.

برای قدردانی از تلاش های آنها، ایستگاه تلویزیونی محلی سانفرانسیسکو KPIX TV از داستان فیلمبرداری کرد و جایزه جفرسون را به آنها اهدا کرد. جایزه ملی برای کار آنها در جامعه در نظر گرفته شده است.

هکرهای شغلی همچنین می توانند با ارائه آموزش های مشابه به عنوان بخشی از یک برنامه دو روزه به شرکت ها کمک کنند تا رقابتی تر شوند. برنامه درسی منحصر به فرد Agile، Scrum، کیفیت، طراحی محصول و جریان، تفکر سیستمی، انگیزه کارکنان و موارد دیگر را پوشش می دهد.

ماموریت Job Hackers کمک به نامزدها برای یافتن شغل است. او این کار را با ارائه دانش ارزشمند Agile و Scrum انجام می دهد تا آنها را برای مشاغل واقعی آماده کند و با آنها و کارفرمایان کار می کند تا اطمینان حاصل شود که شرکت کنندگان در موقعیت خوبی قرار دارند.

هیچ کس در The Job Hackers حقوق نمی گیرد. ماموریت آنها با کمک سپاهی از داوطلبان و بودجه محدود حدود 10000 دلار در سال انجام می شود. شما می توانید با کمک مالی، شریک شدن یا خرید از فروشگاه آنلاین آن، از هدف The Job Hackers حمایت کنید.

“اگر به شغل نیاز دارید، مهم نیست کجا هستید، در دوره ما ثبت نام کنید. این هیچ هزینه ای ندارد و می تواند بهترین تصمیم زندگی شما باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد The Job Hackers، به وب سایت آنها مراجعه کنید. همچنین می توانید با Larry Apke در [email protected] تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر:
لری آپکه
رئیس چابک کارگردان
هکرها کار می کنند
www.thejobhackers.org
سانفرانسیسکو، کالیفرنیا
تلفن: (480) 313-4241
ایمیل: [email protected]

منبع The Job Hackers

دیدگاهتان را بنویسید