هکرهای شغلی علیرغم شرایط چالش برانگیز اقتصادی، شغلی را فراهم می کنند – هکرهای شغل


سان فرانسیسکو، 8 اکتبر 2020 /PRNewswire/ — سازمان غیرانتفاعی Job Hackers که به متخصصان فناوری خدمت می کند، گزارش می دهد که اعضای آن علیرغم اختلال شدید اقتصادی ناشی از کووید-19 همچنان در حال یافتن کار هستند.

لری آپک، مدیر ارشد چابک هکرهای شغلی
لری آپک، مدیر ارشد چابک هکرهای شغلی

از طریق دوره 6 هفته ای “Agile MBA” توسط The Job Hackers، The Job Hackers آموزش رایگان توسعه Agile را به ارزش بیش از 2 میلیون دلار ارائه کرده است که به متخصصان این امکان را می دهد تا آزمون های گواهینامه Scrum را پشت سر بگذارند و برای مشاغلی که نیاز به اعتبار Agile دارند استخدام شوند. این دوره که در ابتدا در کلاس درس تدریس می شد، اکنون از طریق ویدئو کنفرانس ارائه می شود و برای مخاطبان مختلف در 6 قاره ارائه می شود. فارغ التحصیلان این کلاس به فهرست های شغلی، خدمات بررسی رزومه، فرصت های شبکه و سایر منابعی که از جستجوی کار پشتیبانی می کنند، دسترسی دارند.

شرکت کنندگانی که اخیراً استخدام شده اند این برنامه را ستایش می کنند:

  • مو هو، مدیر برنامه فنی فیس بوک، سانفرانسیسکو، کالیفرنیا: «این کلاس به من کمک کرد با بسیاری از متخصصان ارتباط برقرار کنم و دانش Agile/Scrum خود را تازه کنم. این تفاوت زیادی در موفقیت من در به دست آوردن کار در رشته خود برای چندین ماه، در یکی از بدترین شرایط اقتصادی در تاریخ ایالات متحده ایجاد کرد.
  • می سون، مدیر برنامه در ArborMetrix، Ann Arbor، میشیگان: «هکرهای شغلی وسعت باورنکردنی از دانش را ارائه کرده‌اند که به شیوه‌ای فوق‌العاده درگیرکننده با یک جامعه درگیر از مردم ارائه شده است. در طول جستجوی شغلم پشتیبانی و بررسی رزومه دریافت کردم. دانش تازه‌ای که از روش‌شناسی Agile به دست آورده‌ام، حتی به‌عنوان مدیر برنامه‌ای که برای اولین‌بار کار می‌کردم، کاندیدای قوی‌تری شدم.»
  • گرهارد مینار، مدیر ارشد برنامه در اپل، کوپرتینو، کالیفرنیا: «برنامه چابک MBA با مثال‌هایی در دنیای واقعی ارائه شد که این نظریه را توضیح می‌دهد و آن را واقعی می‌کند. من بسیار خوش شانس هستم که بخشی از تیمی هستم که اسکرام را برای توسعه ابزاری برای جویندگان کار راه اندازی کرد تا به کاندیداها کمک کند تا خود را برای جستجوی شغلی سازنده پیدا کنند.

Job Hackers خدمات خود را با تیمی از داوطلبان و بودجه تنها 10000 دلار در سال ارائه می دهد که آن را به یک برنامه آموزشی و توسعه نیروی کار بسیار مقرون به صرفه تبدیل می کند. کمک های مالی برای حمایت از این ماموریت استقبال می شود. اطلاعات بیشتر در مورد برنامه Job Hackers را می توانید در https://www.thejobhackers.org/ بیابید. بررسی های برنامه را می توان در SwitchUp.org (https://www.switchup.org/bootcamps/the-job-hackers) پیدا کرد.

هکرها کار می کنند
ماموریت The Job Hackers این است که دانش و تجربه ای را برای افراد مورد نیاز برای حرکت در دنیای پیچیده دانش فراهم کند. Job Hackers این کار را با ارائه دانش ارزشمند در مورد توسعه نرم افزار به اعضای خود انجام می دهد تا آنها را برای کار واقعی آماده کند، و با همکاری با آنها و کارفرمایان برای اطمینان از قرار گرفتن اعضا به درستی.

برای اطلاعات بیشتر: از ما در www.thejobhackers.org دیدن کنید
تماس: Larry Apke، COO، Agile
مستقیم: 480-313-4241
ایمیل: [email protected]

منبع The Job Hackers

دیدگاهتان را بنویسید