چگونه یادگیری آنلاین می تواند کمبود نیروی کار ساختمانی را حل کند


نویسنده: نرم افزار Eagle Point

چگونه یادگیری آنلاین می تواند کمبود نیروی کار ساختمانی را حل کند

ساخت و ساز در حال حاضر پشت منحنی فناوری است و بسیاری از دستان ماهر به جای ادامه دادن، بازنشسته می شوند. آموزش آنلاین می تواند جای خالی را پر کند.

مانند بسیاری از صنایع دیگر، ساخت و ساز با کمبود نیروی کار ماهر مواجه است. بر خلاف سایر صنایع، کمبود مهارت‌های آنها تا حدی ناشی از خود آنهاست. در حالی که تولید با استفاده از فناوری های جدید صرفه جویی در نیروی کار به از دست دادن کارگران ماهر پاسخ داده است، ساخت و ساز کندتر به روز رسانی می شود و در نتیجه، کمبود مهارت به شدت به شرکت های آنها ضربه می زند.

طبق گزارش اخیر Associated Builders and Contractors، این صنعت در حال حاضر بیش از نیم میلیون کارگر با کمبود کارگران مورد نیاز برای تامین تقاضای فعلی مواجه است. و با رسیدن یک چهارم نیروی کار فعلی به سن بازنشستگی در دهه آینده، انتظار می رود کمبود نیروی کار بدتر شود. علاوه بر این، کمبود نیروی کار به مشاغل ماهر محدود نمی شود، بلکه بر سطح مدیریت نیز تأثیر می گذارد، جایی که کمبود سرپرستان، مهندسان و مدیران CAD نیز وجود دارد.

فناوری فرصت هایی را برای از بین بردن شکاف مهارتی ارائه می دهد، اما با فناوری جدید نیازهای آموزشی جدید به وجود می آید. در اینجا آمده است که چگونه شرکت های ساختمانی می توانند فناوری و آموزش را برای پر کردن شکاف مهارتی ترکیب کنند.

فن‌آوری‌های جدید می‌توانند بزرگترین دردهای کمبود نیروی کار ساختمانی را کاهش دهند.

زمان زیادی طول کشید تا فناوری به نقطه ای برسد که بتواند در محیط کار مفید واقع شود. هر سایت ساخت و ساز منحصر به فرد است و شرایط آب و هوایی و آب و هوا تغییراتی را در محیط به ارمغان می آورد که به تجربه و یک چشم آموزش دیده برای مدیریت صحیح آنها نیاز دارد. بسیاری از این مهارت ها ضروری هستند. فناوری با بهبود ارتباطات طراحی، کاهش کاغذبازی، ساده‌سازی مدیریت پروژه و قرار دادن ابزارهای جدید در دست کارگرانی که به اپراتورهای ماهر تبدیل می‌شوند، واقعاً می‌تواند به کارگران کمک کند – و کمبود نیروی کار را کاهش دهد.

  1. ارتباطات بهبود یافته

کار ساخت و ساز شامل شبکه پیچیده ای از مشتریان، شرکت ها، پیمانکاران و تنظیم کننده ها است. پروژه ها اغلب به دلیل ارتباطات از دست رفته یا مسائل زمان بندی به تعویق می افتند. نرم‌افزار مدیریت پروژه بهبودیافته می‌تواند به حفظ این طرف‌ها در یک صفحه کمک کند و تاخیر در فرآیند را کاهش دهد.

  1. بهبود مدیریت اسناد

نقشه های ساخت و ساز تحت بازنگری های زیادی قرار می گیرند زیرا چشم انداز اولیه معمار نیازهای کارفرما را برآورده می کند، نقشه های تکمیل شده با واقعیت فیزیکی سایت ساخت و ساز مطابقت دارد و خود کار تمام شده تحت نظارت بازرس سایت قرار می گیرد. در طول مسیر، اسناد از دست رفته یا اسناد نادرست می تواند منجر به تشریفات زیادی برای پروژه شود. نرم افزار مدرن CAD که به کنترل نسخه، اشتراک گذاری فایل و دسترسی به اسناد کمک می کند، می تواند این مشکلات را کاهش دهد.

  1. بررسی ها و مصالحه های بهینه

پروژه های ساختمانی باید تحت بازرسی های متعددی قرار گیرند تا اطمینان حاصل شود که پروژه طبق برنامه ساخته شده است و با قوانین ساختمانی محلی مطابقت دارد. بسیاری از شرکت های ساختمانی نیز استانداردهای کیفی خود را دارند که باید رعایت کنند و راه هایی برای اجرای فرآیندهای خود می خواهند. فناوری‌هایی که به کارگران اجازه می‌دهند کار خود را در محل مستند کنند، می‌توانند به اجرای روان‌تر این بازرسی‌ها کمک کنند.

  1. کاهش بازیافت

ارتباط نادرست، فقدان مستندات، یا کار نامرغوب می‌تواند هزاران، اگر نگوییم میلیون‌ها دلار، برای دوباره کاری برای شرکت‌های ساختمانی هزینه داشته باشد. فناوری که به مدیران پروژه و کارگران ساختمانی کمک می‌کند تا در مورد فرآیندها و توافق‌ها در ارتباط باشند، می‌تواند اشتباهات را قبل از وقوع آنها مرتکب شود و باعث صرفه‌جویی در وقت، نیروی کار و اعتبار آسیب‌دیده شرکت شود.

  1. ابزار پیشرفته ساختمانی

تجهیزات پیشرفته همچنین راه خود را به سایت های ساخت و ساز، متصل به اینترنت و مجهز به حسگرهای دقیق، اسکنر، LIDAR و GPS می رسانند. با بهبود این ابزارها، توانایی آنها برای صرفه جویی در نیروی کار و بهبود ایمنی محل کار نیز افزایش می یابد. اما اگر این کار را انجام دهند، به دسته جدیدی از اپراتورهای ماهر نیز نیاز دارد تا از آنها استفاده کنند.

نوسازی صنعت ساخت و ساز می تواند پرسنل جوان را جذب کند.

یک مزیت ثانویه معرفی فناوری جدید به صنعت ساخت و ساز این است که می تواند به تغییر شهرت کار ساختمانی از یک شغل سخت، کثیف و خطرناک به کاری که برای نسل های بعدی نیروی کار جذاب تر است کمک کند. بسیاری از ژنرال زرها نسبت به مشاغلی که در معرض خطر اتوماسیون هستند محتاط هستند و چشم انداز کار عملی را که مهارت های حل مشکل آنها را به کار می گیرد جذاب می دانند.

در عین حال، این کارگران از قبل در استفاده از رابط های دیجیتال به خوبی آشنا هستند و احتمالاً از فرصت استفاده از این مجموعه مهارت ها استقبال خواهند کرد. این امر به‌ویژه در مورد فناوری‌هایی که می‌توانند ایمنی نیروی کار و برنامه‌های آموزشی را که مسیری محکم برای مدیریت میانی ارائه می‌دهند، بهبود بخشد. در میان این برنامه ها، آموزش نرم افزار CAD از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا بسیاری از کارکنان Gen Z بدون دانش کافی از این ابزارهای طراحی وارد صنعت می شوند.

کمبود نیروی کار در ساخت و ساز مشکلی در سطح متوسط ​​دارد.

یک تصور غلط رایج در صنعت ساختمان این است که کمبود نیروی کار فقط در مشاغل ساعتی مانند نجار، برق یا آجرکار وجود دارد. با این حال، در یک نظرسنجی در سال 2023 که توسط انجمن ساخت‌وساز AGC و Autodesk Construction Cloud انجام شد، 86 درصد از شرکت‌هایی که موقعیت‌های باز داشتند، مشکل در پر کردن این موقعیت‌ها را گزارش کردند – اعم از حقوق بگیر و ساعتی.

در واقع، در میان شرکت‌هایی که فرصت‌های شغلی دارند، 82 درصد پست «سرپرست» را به عنوان یکی از سخت‌ترین موقعیت‌ها برای پر کردن ذکر کردند – بیشتر از سنگ‌تراشان یا نجار (81 درصد)، برق‌کارها (78 درصد)، نقشه‌برداران (67 درصد) یا بیمه‌گران. (62%). سایر مشاغل پردرآمد با تعداد زیادی جای خالی شامل مدیران یا سرپرستان پروژه (79%)، مهندسان و برآوردگران (70%)، متخصصان ساخت و ساز ناب (68%) و پرسنل BIM (62%) بودند. پر کردن این موقعیت ها مستلزم یک جریان سالم از استعدادهای جدید و همچنین آموزش مداوم برای سرعت بخشیدن به کارگران امیدوار کننده است.

یادگیری کاربردی: فناوری های جدید ساخت و ساز نیازمند راه حل های یادگیری جدید هستند.

همه این کارگران – اپراتورهای ماهر، نسل جدید و مدیریت میانی – به مواد آموزشی نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا با فناوری امروز و پیشرفت‌های آینده همگام شوند. برای صنعت ساخت و ساز، که در آن یادگیری زیادی در محل کار انجام می شود، داشتن پشتیبانی آموزشی در دسترس ضروری است.

اینجاست که یادگیری آنلاین موبایل قدرت خود را نشان می دهد. بسیاری از سایت ها در حال حاضر از کاهش هزینه تبلت های تلفن همراه برای دسترسی و اشتراک گذاری نقشه های BIM حتی از محل کار استفاده می کنند. دسترسی مستقیم به این مواد آموزشی به کارکنان اجازه می دهد تا اطلاعات جدید را فوراً مورد استفاده قرار دهند.

Eagle Point یک LMS با آموزش آنلاین برای صنعت ساخت و ساز ارائه می دهد – در هر مکان و هر زمان.

پیاده‌سازی فناوری جدید یا ایجاد برنامه‌های آموزشی جدید سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای هر شرکتی است، اما شریک آموزشی مناسب می‌تواند این حرکت را دست‌یافتنی‌تر کند. در Eagle Point، پلتفرم LMS سری Pinnacle ما به طور کامل با کتابخانه ای از محتوای صنعتی، از جمله AutoCAD، Procore و Civil 3D مجهز است، بنابراین زبان آموزان می توانند بلافاصله شروع به کار کنند. تیم رضایت مشتری ما با مشتریان ما کار می کند تا از ورود موفقیت آمیز اطمینان حاصل کند، در حالی که تیم محتوای ما دائماً در حال توسعه دوره های جدید و به روز نگه داشتن مطالب آموزشی فعلی است.

سری Pinnacle شامل:

  • آموزش های موجود از سایت کار. پلتفرم یادگیری مبتنی بر ابر ما با اتصال به اینترنت در هر مکانی قابل دسترسی است و در جایی که به آن نیاز دارید، پشتیبانی از یادگیری تلفن همراه را ارائه می دهد.
  • گردش کار برای بهبود انطباق. گردش کار قابل تنظیم ما می تواند اعضای تیم را از طریق مراحل فرآیند خاص، کاهش خطاها و بهبود انطباق با استانداردهای شرکت راهنمایی کند.
  • کتابخانه های محتوای برنامه های آموزشی صنعت. سری Pinnacle با دسترسی به محتوای آموزشی از نرم‌افزارهای پیشرو در صنعت، و همچنین رهبری، مدیریت پروژه و نرم‌افزار اداری محبوب ارائه می‌شود.
  • ویژگی های ایجاد دوره برای محتوای سفارشی. LMS ما ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا مطالب آموزشی خود را ایجاد کنند یا کتابخانه محتوای ما را ویرایش کنند تا شامل مراحلی خاص برای استانداردهای عملیاتی شرکت آنها باشد.
  • ارزیابی مهارت برای شناسایی شکاف های دانش. ابزار ارزیابی ما به شما کمک می کند تا نیازهای آموزشی تیم خود را شناسایی کنید تا کارمندان شما بتوانند مستقیماً به مطالب جدید بپرند. همچنین می‌تواند به شما در درک مهارت‌های نسبی استخدام‌کنندگان جدید کمک کند و به استخدام کارگران در پروژه‌هایی کمک کند که مهارت‌های آنها برای کار مناسب باشد.

Eagle Point همه این راه حل ها و موارد دیگر را ارائه می دهد. اگر می خواهید نرم افزار ما را به طور مستقیم تجربه کنید تا ارزیابی کنید که آیا برای تیم ساخت و ساز شما مناسب است یا خیر، همین امروز با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که شما را از طریق نمایش توانایی های خود راهنمایی کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر با نرم افزار Eagle Point تماس بگیرید.

لوگوی تیم مشارکت کارکنان

دیدگاهتان را بنویسید