مسیرهای شغلی بهترین راه برای جذب کارکنان است


فضای استخدام معماری، مهندسی و ساخت و ساز (AEC) مانند همیشه رقابتی است. در عین حال، مشاغل بیش از هر زمان دیگری وجود دارد و بسیاری از متخصصان AEC توسط شرکت‌هایشان به حد مجاز رسیده‌اند. این یک دستور العمل برای فاجعه است. بارگیری بیش از حد متخصصان در بازاری که به راحتی می توانند بروند و شغل دیگری پیدا کنند خطرناک است. اگر کارمندان شما دلیل خوبی برای ماندن نداشته باشند، چنین جوی رشد پایدار شرکت شما را بسیار دشوار می کند.

حقوق و مزایا دیگر دلیلی برای ماندن افراد در شرکت های AEC نیستند، زیرا احتمالاً می توانند از یکی از رقبای شما حقوق رقابتی (اگر نه بهتر) دریافت کنند. زمانی که در شرکت شما جاده ای روشن و هیجان انگیز را پیش روی خود می بینند می مانند.

مسیرهای شغلی را وارد کنید.

این را تصور کنید. شما بخشی از تیمی هستید که باید با قایق رانی پارو بزنید. سرپرست تیم می‌گوید: «در ماه‌های آینده کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. ما به شما نیاز داریم که هر روز 10 ساعت در اطراف این دریاچه پارو بزنید.» وقتی آن را بشنوید به چه فکر می کنید؟ می دانم که با خودم فکر می کنم، “کجا می رویم یا به کجا می رسیم؟”

بعد بدتر از آن، وارد قایق رانی می‌شوی و دریاچه غلیظ از مه است، به طوری که حالا نه تنها نمی‌دانی به کجا می‌روی، بلکه نمی‌توانی دو قدمی جلوی خودت را ببینی. شما سخت کار می کنید، اما نمی دانید برای چه و برای چه.

این مثال تشبیهی از یک شرکت AEC در بازارهای امروزی است که مسیرهای شغلی ندارد یا ضعیف تعریف شده است. آنها از کارمندان خود می خواهند که سخت کار کنند یا پارو بزنند، اما هدفی را که کارشان به دستیابی به آن کمک می کند را به آنها نشان نمی دهند.

با ایجاد مسیرهای شغلی روشن برای همه کارمندان در شرکت خود، می‌توانید گفتگوهای واقعاً سازنده‌ای درباره همه فرصت‌های مختلف در دسترس آنها در حین رشد داشته باشید، اعم از فنی، مدیریت افراد، مدیریت پروژه، توسعه کسب‌وکار و غیره.

سطح هیجان و تعامل کارکنان شما با وضوح بیشتر در مورد فرصت های شغلی در دسترس آنها افزایش می یابد و مسیرهای شغلی به شما کمک می کند تا آنها را به وضوح تعریف کنید.

به عنوان یک امتیاز اضافی، مسیرهای شغلی واضح نیز به شما کمک می کند تا به طور مؤثرتری استخدام کنید، زیرا می توانید مسیرهای شغلی را هنگام مصاحبه با نامزدها به اشتراک بگذارید. به مزیتی فکر کنید که به شما برتری نسبت به سایر شرکت های استخدام می کند. سپس دوباره، آیا ترجیح می دهید برای شرکتی کار کنید که در آن در مه پارو بزنید یا برای اهداف روشن تلاش کنید؟

سرمایه گذاری در ایجاد مسیرهای شغلی روشن بهترین سرمایه گذاری است که شرکت شما می تواند انجام دهد زیرا باعث افزایش تعامل در تمام سطوح سازمان می شود.

آنتونی فاسانو یک مهندس حرفه ای خبره و رئیس موسسه مدیریت مهندسی است. EMI به شرکت های AEC کمک می کند تا مسیرهای شغلی روشن و افراد متحول کننده و برنامه های مدیریت پروژه ایجاد کنند تا از پیشرفت کارمندان خود در این مسیرها حمایت کنند. در اجلاس منابع انسانی AEC امسال، آنتونی یک کارگاه شغلی پیش از اجلاس ارائه خواهد کرد. می‌توانید با آنتونی در لینکدین در اینجا ارتباط برقرار کنید یا با شماره 800.920.4007 با EMI تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید