داگلاس اگبرت، 67 ساله، جکسونویل | فید خبری هارتلند


جکسون ویل — داگلاس دوایت اگبرت، 67 ساله، اهل جکسونویل، پنجشنبه، 11 آوریل 2024، در خانه خود درگذشت.

او در 13 نوامبر 1956 در گاردن سیتی، کانزاس در خانواده گیلبرت و فیلیس اسنایدر اگبرت به دنیا آمد. او در دایتون، کان بزرگ شد.

او در 28 سپتامبر 1989 با مری توبین آشنا شد و در 19 نوامبر 2005 در خانه او ازدواج کردند.

مریم عشق زندگی، دوست، شریک ورزشی و شریک باغبانی او بود که بیشتر “درو” را شامل می شد. پسر TJ به خانواده آنها پیوست. یعنی تا زمانی که نوه زیبا و موفق آنها رایلی به دنیا آمد. در طول سالها، آنها با لذت شاهد موفقیت ها و دستاوردهای فراوان پسر و نوه خود بودند.

او مدرک لیسانس خود را از دانشگاه ایالتی کانزاس گرفت و چند سال بعد مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه ایالتی کانزاس گرفت. داگ یک فارغ التحصیل مفتخر و حامی مادام العمر گربه های وحشی مورد علاقه اش KSU و برادری دلتا آپسیلون بود. EMAW! او از باغبانی و مرور کاتالوگ بذر لذت می برد. او اخیراً درختان میوه کاشت و برای تمام کاشت های ارزشمند خود بستر ساخت.

پس از یک تصادف رانندگی در سال 1983، داگ از ویلچر استفاده کرد اما هرگز به آن محدود نشد. معلولیت او هرگز مانع او نشد. داگ برای Consolidated Grain and Barge در ناپل کار می کرد و چندین ترفیع را پذیرفت که شامل انتقال به دفاتر دیگر در چندین ایالت بود. آنها به جکسونویل بازگشتند تا کار داگ را در Diversified Services به پایان برسانند.

داگ عضو کلیسای منجی ما، حرم انصار و باشگاه حرم رسنا بود.

از او همسرش مری، پسر تی جی، نوه رایلی، خواهر و برادر نانسی اگبرت، بولدر، کولو، تریسی (لارنس) براندرت، کانیون لیک، تگزاس، دیوید اگبرت، تولسا، اوکی، خواهر و برادر جو (رنی) توبین، پت ( سوزی) توبین، فرانسی فانینگ، لورا (رندی) پریچارد، تام (نانسی) توبین، جینی (مایک) آلن و بث (جو) کافمن، و تعداد زیادی خواهرزاده و برادرزاده.

پیش از او والدینش گیلبرت و فیلیس اگبرت و برادرش بری اگبرت درگذشت.

مراسم تشییع در روز چهارشنبه 17 آوریل در کلیسای ناجی با تشییع در قبرستان کالواری برگزار شد.

یادبودها به بیمارستان های کودکان Shriners یا کنترل حیوانات شهرستان مورگان پیشنهاد می شود.

تسلیت را می توان به صورت آنلاین در www.airman-hires.com گذاشت.


درگذشت ممکن است مستقیماً از طریق ایمیل برای ما ارسال شود [email protected].



فید خبری هارتلند

چیز خاصی نیست. ما اخباری را پوشش می دهیم که لزوماً نیازی به نویسنده ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید