چرا هالیوود و خیابان مدیسون اینقدر متشنج است؟


به نظر می رسد هالیوود و خیابان مدیسون، حداقل می گویند، یک تطابق کامل هستند. فیلم ها و ستاره های هالیوود در جلب توجه ما عالی هستند. این تبلیغ کاملاً برای هدایت این چشم روشن به سمت مخاطب قرار گرفته است. متأسفانه، رابطه بین آژانس های پر زرق و برق هالیوود و غول های تبلیغاتی خیابان مدیسون، همراه با درگیری های درونی در صنعت، همچنان به سرعت در حال افزایش است.

تا حدودی کراس اوورهای هالیوود و مدیسون اونیو چیز جدیدی نیستند. تبلیغات برای همیشه وجود داشته است و افراد مشهور برای چندین دهه در تبلیغات ظاهر می شوند. با این حال، در حال حاضر فیلم‌های بزرگ، فرصتی برای معاملات تجاری، فروش وابسته، کمپین‌های اینستاگرام و موارد دیگر نیز ارائه می‌دهند.

و از آنجایی که این قراردادها بسیار وابسته هستند، این رابطه بیش از هر زمان دیگری آلوده شده است. این بار هم به نظر شخصی است. اما دقیقا چه چیزی این زوج هالیوود و خیابان مدیسون را به آتش کشید؟

برخورد فرهنگ ها بین هالیوود و خیابان مدیسون

به یک معنا، هالیوود و خیابان مدیسون با هم همکاری می کنند تا یک ایده آل را بفروشند. اما هالیوود داستان می فروشد و خیابان مدیسون محصولات می فروشد. نتیجه دو فرهنگ متفاوت است که به دلیل شباهت‌هایشان با هم درگیر می‌شوند. به هر حال، هر دو از خودخواهی هدایت می شوند و به مرکز توجه بودن عادت کرده اند. و هر دو قصد انجام این کار را به روش های بسیار متفاوت دارند.

این درگیری‌ها هرگز به اندازه عمومی‌ترین شکاف صنعت تا به امروز، بین مایکل کاسون از MediaLink و UTA مشهود نیست. اما کارشناسان معتقدند این دعواها سال ها پشت درهای بسته اتفاق می افتد. و این به سختی تعجب آور است، وقتی هر دو طرف متقاعد شده اند که بهترین می دانند چگونه جمعیت را جذب کنند.

اصطلاحات مختلف

Chronology همچنین در درگیری های هالیوود و خیابان مدیسون نقش خواهد داشت. به هر حال، برای ستارگان و مدیران هالیوود، کار قبل از اینکه محصول حتی وارد بازار شود اتفاق می افتد. پس از آن به سراغ بعدی می رویم.

با این حال، برای اینکه تبلیغات سود واقعی داشته باشد، باید بلندمدت باشد. از این نظر، به نظر می رسد که خیابان مدیسون برای انتخاب مانتو با پیشروی هالیوود عالی باشد. اما عنصری از احساس بن بست هالیوودی نیز وجود دارد، در حالی که آژانس های تبلیغاتی احساس نمی کنند که ارزش پول خود را به دست می آورند. هیچ کس خوشحال نیست و همه مقصرند.

مشکل آژانس های ستاره ای

ستاره های هالیوود همیشه به پتانسیل تبلیغاتی علاقه داشته اند. ستارگانی مانند اشتون کوچر و جیسون بیتمن حتی سعی کردند تبلیغات خود را در اوایل دهه 2010 راه اندازی کنند. اخیراً، افراد مشهوری مانند ریس ویترسپون آژانس های ستاره ای راه اندازی کرده اند تا این شکاف را پر کنند.

اما کارشناسان صنعت همچنان در مورد کار با افراد مشهوری که به هر حال اطلاعات کمی در مورد صنعت تبلیغات دارند، تردید دارند. تاکنون زوج های موفقی از این آژانس ها قطعا کم بوده اند.

البته هیچ کدام از اینها به این معنی نیست که هالیوود و خیابان مدیسون زوجی باقی نخواهند ماند که دوست دارند از یکدیگر متنفر باشند. به یک معنا، می توانید استدلال کنید که یکی بدون دیگری وجود ندارد. با این حال، همه این مسائل و تشدید فزاینده، مانند نبرد حقوقی UTA/Kassan، به یک چیز اشاره می‌کنند – چیزی که باید داد. فقط زمان مشخص خواهد کرد که چیست.


دیدگاهتان را بنویسید