توماس المور، 63 ساله، چتم | فید خبری هارتلند


چت — توماس ریچارد المور، 63 ساله، اهل چتم، سابقاً از فارمرزویل، جمعه، 5 آوریل 2024، در بیمارستان سنت جان در اسپرینگفیلد درگذشت.

توماس در 6 دسامبر 1960 در اسپرینگفیلد در خانواده رابرت و بتی (لوس) المور به دنیا آمد.

تام در سال 1979 از دبیرستان Raymond-Lincolwood فارغ التحصیل شد و سپس از موسسه فناوری DeVry در شیکاگو با BSEET فارغ التحصیل شد. او یک مداح و یکی از اعضای بخش NU DELTA PAU ALPHA PI بود. او کار خود را با شرکت هانیول (Alliant Techsystems, Inc.) در سال 1984 در مینیاپولیس، مینه سوتا به عنوان مهندس الکترونیک آغاز کرد، سپس در سال 1994 به خانه بازگشت تا به عنوان مدیر مهندسی برای شرکت DICKEY-john در اوبرن خدمت کند و سمت خود را آغاز کرد. مزرعه خانوادگی در Farmersville. پس از 16 سال در DICKEY-John، بازنشسته شد و تمام وقت کشاورزی می کرد.

توماس یکی از اعضای کلیسای خانواده نیو لایف در آبرن بود، یکی از اعضای هیئت مدیره اداره مزرعه شهرستان مونتگومری و چندین سال در شورای شهر فارمرزویل خدمت کرد. او عاشق ماشین های سریع بود و یک Plymouth GTX 1969 داشت. او عاشق سفر بود و خانواده اش را به سفرهای زیادی می برد و کانکون مقصد مورد علاقه آنها بود. او همچنین از تیراندازی و جمع آوری اسلحه لذت می برد و پیوند خاصی با ژرمن شپردهای خود داشت.

از توماس همسرش، دونا، دو دختر، الکساندرا ان. المور از فارمرزویل و امبر ال (والتر) جارویس از فارمرزویل، یک خواهر، بارب ژان (چاک) پیرسون از ویتفیلد، ایندیانا، و چندین خواهرزاده و برادرزاده به یادگار مانده است.

پیش از توماس والدینش رابرت و بتی المور و برادرش باب المور درگذشت.

بازدید پنجشنبه، 11 آوریل 2024، در خانه تشییع جنازه دیویس اندرسون، ژیرارد انجام شد. خاکسپاری در گورستان رووی، فارمرزویل بود.

یادبودهایی به کنترل حیوانات شهرستان سانگامون در اسپرینگفیلد پیشنهاد می شود. خانه تشییع جنازه دیویس اندرسون در ژیرارد هماهنگی ها را انجام می دهد.

تسلیت را می توان در www.davisandersonfuneralhome.com ارسال کرد.


درگذشت ممکن است مستقیماً از طریق ایمیل برای ما ارسال شود [email protected].



فید خبری هارتلند

چیز خاصی نیست. ما اخباری را پوشش می دهیم که لزوماً نیازی به نویسنده ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید