جک دوگرتی، 82 ساله، فارمرزویل | فید خبری هارتلند


FARMERSVILLE – جک آر. دوگرتی، 82 ساله، از فارمرزویل، بعد از ظهر چهارشنبه، 10 آوریل 2024، در مرکز پزشکی مموریال، اسپرینگفیلد درگذشت.

جک در 5 فوریه 1942 در خانواده کلارنس و آلیس (ناگل) دوگرتی در هانی بند به دنیا آمد.

جک با کلاس 1960 از دبیرستان لانفیر فارغ التحصیل شد. در سال 1961 جک با کی (کامبز) لانگ ازدواج کرد و بعداً طلاق گرفتند و سپس در سال 1980 با پگی (لافرتی) گیلز ازدواج کرد و بعداً طلاق گرفتند.

جک چندین کسب و کار در مناطق Girard و Palmyra داشت و اداره می کرد. او بیشتر به خاطر رستورانش در Girard، The Grub and Pub شناخته شد. او همچنین صاحب The Old #7 Tavern در پالمیرا و Daugherty’s Corner Tavern در Morrisonville بود. جک همچنین صاحب فروشگاه لباس Gents Only در Girard بود. پس از بازنشستگی، جک به عنوان بارمن در میخانه K+K در ویردن کار کرد. او مردمی بود و همیشه لبخند می زد.

جک از تماشای مسابقات لذت می‌برد و عضوی مفتخر در باشگاه مسابقه‌ای 50 ساله در ایندیاناپولیس موتورسیکلت بود و به مدت 53 سال در ایندی 500 شرکت کرده بود. او همچنین از مسابقات اتومبیلرانی اسپرینت لذت می برد و حمایت مالی می کرد.

از جک دخترش کلی (کلی) سونبورن از ژیرارد، پسران جیکوب (میشا) داگرتی از اورنج سیتی، نیوجرسی و پاتریک (مالوری) دختر ویردن، چهار نوه کیلی سونبورن، کنزی (جاستین) سونبورن، کندی (A) به یادگار مانده است. و رودز دوگرتی، نوه استیوی جی. ناگل، خواهران کارول (هاوارد) مک درموت از مونتیسلو، IA و شارون گراهام از اسپرینگفیلد، برادر جو (جولی) دختر شرمن و چندین خواهرزاده و برادرزاده.

پیش از جک پدر و مادرش، کلارنس اچ و آلیس آر. دوگرتی، برادری به نام برنارد دوگرتی و برادرزاده‌اش آلن دوگرتی کشته شدند.

بازدید در روز پنجشنبه 18 آوریل 2024 از ساعت 3:00 تا 7:00 بعد از ظهر در مرکز اجتماعی Girard واقع در ضلع جنوبی میدان برگزار می شود.

جشن زندگی یکشنبه 21 آوریل 2024 ساعت 3 بعد از ظهر در میخانه K+K واقع در 280 E. Jackson در ویردن برگزار می شود.

خانه تشییع جنازه دیویس اندرسون، ژیرارد به خانواده دوگرتی کمک می کند. یادبودهایی به انتخاب اهداکننده پیشنهاد می شود.


درگذشت ممکن است مستقیماً از طریق ایمیل برای ما ارسال شود [email protected].



فید خبری هارتلند

چیز خاصی نیست. ما اخباری را پوشش می دهیم که لزوماً نیازی به نویسنده ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید