اعضای Macon County 4-H برای دستاوردهای شغلی شناخته شدند


چرخش – هر بهار، جوانان برجسته ای از سراسر ایلینوی به دلیل دستاوردهای شغلی خود در 4-H شناخته می شوند. امسال، دو عضو Macon County 4-H جوایز تجربه ایالتی را دریافت کردند و یک عضو Macon County 4-H یکی از چهل و پنج جوانی بود که جایزه ایالتی 4-H را با بورسیه 1000 دلاری دریافت کرد.

الیزابت کورنت، یکی از اعضای باشگاه رباتیک 4-H SCREAM، جایزه Emerald Clover را برای آموزش مبتنی بر پروژه دریافت کرد. این جایزه جوانانی را که هشت تجربه یا بیشتر را در یکی از این ابعاد به پایان رسانده اند: خدمات اجتماعی، رهبری و تعالی پروژه، با حداقل چهار مورد از این تجربه ها در خارج از سطح شهرستان و حداقل دو تجربه در سطح ایالتی، ملی یا بین المللی، قدردانی می کند.

مورگان کراچ، یکی از اعضای باشگاه Maroa Livestock 4-H، جایزه شبدر الماس را در رده رهبری دریافت کرد. جوایز سطح الماس، جوانانی را که شش تجربه یا بیشتر را در یکی از ابعاد، با حداقل چهار تجربه بالاتر از سطح شهرستان، تکمیل کرده اند، قدردانی می کند.

تیلور کراچ، یکی از اعضای باشگاه Maroa Livestock 4-H، جایزه State Animal Science 4-H را دریافت کرد، که به جوانانی که سطح بالایی از برتری و مهارت 4-H را در پروژه های علمی حیوانات خود نشان داده و حفظ کرده اند، قدردانی می کند. کراچ یکی از پنج عضو 4-H بود که برای دریافت این جایزه انتخاب شد که شامل 1000 دلار کمک هزینه است.

این 4 نفر سخت کار کرده اند و در باشگاه های خود رهبر شده اند. آنها ایده هایی برای خدمت بهتر به جوامع خود ارائه می دهند. آنها بسیار شایسته دریافت این جوایز هستند. من خوشحالم که 4-H آنها را به عنوان فرصت های بورسیه و جایزه به رسمیت شناخته است. و امیدوارم نمونه آنها به سایر جوانان جامعه ما نشان دهد که چگونه 4-H می تواند به آنها در دستیابی به اهدافشان کمک کند.”

بنیاد Illinois 4-H 45000 دلار بورسیه تحصیلی به چهل و پنج جوان در دسته های زیر اعطا کرد: علوم حیوانات، مشارکت مدنی و زندگی جهانی، خلاقیت، هنرهای نمایشی و ارتباطات، زندگی سالم و تغذیه، باغبانی، صنعت کشاورزی و دسترسی به غذا، و رهبری، منابع طبیعی و علوم محیطی، رشد شخصی، و STEM و رباتیک.


برای اخبار بیشتر ماکن کانتی، جیک لئونارد را در توییتر دنبال کنید @جیک لئونارد جی آر ان و هارتلند نیوزفید @HLNF_Bulletin در توییتر.

علاوه بر این، می توانید اخبار هارتلند را در فیس بوک و ردیت در میان دیگر پلتفرم ها دنبال کنید. هم اکنون می توانید اخبار ما را در تلگرام و MeWe دنبال کنید.

حمایت از روزنامه نگاری مستقل فقط با 1 دلار در ماه یک حامی در Patreon شوید. گزینه های اهداکننده دیگری نیز وجود دارد.

آخرین اخبار را در شبکه رادیویی ما از طریق Spreaker، TuneIn و سایر سیستم عامل ها دریافت کنید.


ماریا لایتنر هماهنگ کننده برنامه بازاریابی و ارتباطات در دانشگاه ایلینویز است. در حال حاضر به شهرستان های DeWitt، Macon و Piatt خدمات می دهد.



دیدگاهتان را بنویسید