فریک به اتهام داشتن پورنوگرافی کودکان دستگیر شد


چستر — بخش تحقیقات جنایی ناحیه 7 پلیس ایالتی ایلینویز (ISP) دستگیری برایان فریک، 33 ساله، اهل چستر را به دلیل داشتن 12 فقره پورنوگرافی کودکان شامل یک کودک زیر 13 سال، یک جنایت کلاس 2، اعلام کرد.

در 15 فوریه 2024، ماموران ISP و کارگروه جرایم اینترنتی علیه کودکان دفتر دادستان کل ایلینوی تحقیقاتی را در مورد داشتن پورنوگرافی کودکان آغاز کردند. در 3 آوریل 2024، حکم بازرسی صادر شد و فریک به دلیل داشتن پورنوگرافی کودکان بازداشت و به زندان شهرستان راندولف منتقل شد.

ISP از اداره پلیس چستر کمک تحقیقاتی دریافت کرد و این پرونده توسط دادستان ایالت راندولف، جیمز کلی، تحت تعقیب قرار گرفت.

پلیس ایالتی ایلینویز منابع زیر را برای والدین فراهم می کند تا مردم جرایم علیه کودکان را گزارش کنند و قربانیان سفر خود را به سمت شفا و بهبودی آغاز کنند. نکات ناشناس درباره هرزه‌نگاری کودکان را می‌توان از طریق مرکز ملی کودکان گمشده و مورد بهره‌کشی سایبری (NCMEC) در www.cybertipline.com ارسال کرد.

برای ایمن نگه داشتن کودکان به صورت آنلاین، بیشتر بیاموزید: https://illinoisaattorneygeneral.gov/onlinesafe و www.cybertipline.org. برای منابع برای بازماندگان تجاوز جنسی، به https://www.missingkids.org/gethelpnow/csam-resources مراجعه کنید.


برای اخبار بیشتر شهرستان راندولف، جیک لئونارد را در توییتر دنبال کنید @جیک لئونارد جی آر ان و هارتلند نیوزفید @HLNF_Bulletin در توییتر.

علاوه بر این، می توانید اخبار هارتلند را در فیس بوک و ردیت در میان دیگر پلتفرم ها دنبال کنید. هم اکنون می توانید اخبار ما را در تلگرام و MeWe دنبال کنید.

حمایت از روزنامه نگاری مستقل فقط با 1 دلار در ماه یک حامی در Patreon شوید. گزینه های اهداکننده دیگری نیز وجود دارد.

آخرین اخبار را در شبکه رادیویی ما از طریق Spreaker، TuneIn و سایر سیستم عامل ها دریافت کنید.




دیدگاهتان را بنویسید