مرکز میراث آمیش در ایلینویز کینگ را به عنوان مدیر اجرایی معرفی می کند


چسترویل – پس از انتخاب دیوید کینگ توسط هیئت مدیره، مرکز میراث آمیش ایلینوی (IAHC) در چسترویل نزدیک آرتور، مدیر اجرایی جدیدی دارد.

کینگ، بومی ریچموند، ویرجینیا، و از نسل هشتم مهاجران آمیش، با 36 سال مدیریت غیرانتفاعی و تجربه جمع آوری کمک مالی به IAHC می پیوندد.

کینگ با مهاجران آمیش در پنسیلوانیا از دهه 1730 و 1740 مرتبط است.

او از سال 2017 که از او خواسته شد یک مطالعه امکان سنجی برای یک کمپین سرمایه بالقوه انجام دهد، به طور فعال با IAHC درگیر بوده است. از سال 2018، او به عنوان مشاور جمع آوری کمک های مالی برای مرکز میراث خدمت کرده است. در آن زمان، او توانست بیش از 2.4 میلیون دلار جمع آوری کند تا خانه های تاریخی آمیش ها و ساختمان های دیگر از جمله انبار هرشبرگر-میلر را به چسترویل منتقل کند. شی

او از سال 2006 مشاور جمع آوری کمک های مالی است. در سال 2012، او دیوید پی کینگ را تشکیل داد و به بیش از 35 مشتری در مورد برنامه ریزی کمپین های تحقیقاتی، سرمایه و وقف، برنامه های اهدای سالانه و برنامه های اهدای برنامه ریزی شده مشاوره داده است.

کینگ در گوشن، ایندیانا، منونیت بزرگ شد. او در دانشگاه منونیت شرقی تحصیل کرد. او در سال 1982 مدرک لیسانس ادبیات انگلیسی را از کالج گوشن گرفت. علاوه بر این، او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته زبان انگلیسی و زبان شناسی از دانشگاه آرکانزاس است که در سال 1986 فارغ التحصیل شد.

پس از فارغ التحصیلی، او برای کمیته مرکزی منونیت کار کرد و از سال 1986 تا 1988 انگلیسی را به عنوان زبان دوم در جمهوری خلق چین تدریس کرد.

او کار خود را در دانشگاه آرکانزاس در برنامه های بین المللی کشاورزی آغاز کرد. او به‌عنوان مدیر توسعه مؤسسه بین‌المللی بوفالو، مدیر توسعه تجارت برای هیئت مهاجرت و پناهندگان آمریکا، و مدیر ارشد توسعه برای نمایشگاه غیرانتفاعی ایالتی ویرجینیا خدمت کرده است.

چشم انداز کینگ برای پروژه آرتور ایجاد مزرعه و موزه آمیش های تاریخی است که در آن بازدیدکنندگان از سراسر منطقه، کشور و جهان می توانند از مرکز میراث دیدن کنند تا در مورد تاریخ، ایمان، شیوه زندگی و میراث آمیش ها و منونیت ها بیاموزند. .

کینگ که در 1 آوریل این نقش را بر عهده گرفت، مسئولیت تمام عملیات روزانه را بر عهده خواهد داشت و راهنمایی و هدایت را به هیئت مدیره ارائه می دهد. بیشتر تلاش او بر ساخت یک مرکز پذیرایی و ساختمان موزه متمرکز خواهد شد که نمایشگاه های تعاملی را در خود جای دهد و به عنوان محل تجمع بازدیدکنندگان عمل کند. او همچنین بخشی از هر ماه را در محوطه دانشگاه می گذراند و از راه دور از خانه خود در ویرجینیا کار می کند.


برای اخبار بیشتر شهرستان داگلاس، جیک لئونارد را در توییتر دنبال کنید @جیک لئونارد جی آر ان و هارتلند نیوزفید @HLNF_Bulletin در توییتر.

علاوه بر این، می توانید اخبار هارتلند را در فیس بوک و ردیت در میان دیگر پلتفرم ها دنبال کنید. هم اکنون می توانید اخبار ما را در تلگرام و MeWe دنبال کنید.

حمایت از روزنامه نگاری مستقل فقط با 1 دلار در ماه یک حامی در Patreon شوید. گزینه های اهداکننده دیگری نیز وجود دارد.

آخرین اخبار را در شبکه رادیویی ما از طریق Spreaker، TuneIn و سایر سیستم عامل ها دریافت کنید.




دیدگاهتان را بنویسید