هیئت IHSA برای جلسه آوریل خود تشکیل جلسه می دهد


بلومینگتون — هیئت مدیره انجمن دبیرستان ایلینوی (IHSA) برای جلسه عادی خود در روز سه شنبه، 9 آوریل 2024، در دفتر IHSA در بلومینگتون تشکیل شد، جایی که هیئت چهار اقدام را تصویب کرد.

آیتم های اقدام

1. هیئت مدیره توصیه ای را برای بازگرداندن همه جلسات تالار شهر/قوانین مدیران IHSA به جلسات حضوری که از 2024-25 آغاز می شود، تصویب کرد. IHSA جلسات را به صورت آنلاین در طول همه‌گیری انتقال داد و از آن زمان ترکیبی از گزینه‌های ملاقات حضوری و مجازی را ارائه کرده است.

2. هیئت توصیه‌ای را برای گنجاندن تعریف “کارمند تمام وقت” در کتابچه راهنمای IHSA در پاسخ به اصلاحیه آیین‌نامه IHSA 3.031.4 که در طول فرآیند قانون‌گذاری IHSA با رای کل مدرسه تصویب شد، تصویب کرد. در دسامبر 2023. تغییرات آیین نامه از 1 ژوئیه 2024 اعمال می شود. کتاب راهنمای IHSA یک کارمند تمام وقت را به شرح زیر تعریف می کند: “تمام وقت: کارمندی که توسط ناحیه استخدام شده و غرامت دریافت می کند و سی و پنج سال به کار گرفته شده است. سال ها. (35) یا بیشتر ساعت در هفته برای منطقه در طول سال تحصیلی.”

3. هیئت مدیره پیشنهادی را برای فسخ قرارداد همکاری کشتی پسران بین دبیرستان شمالی Belvidere و دبیرستان Belvidere که از فصل 2025 شروع می شود، به دلیل افزایش مشارکت در هر دو مدرسه، تصویب کرد.

4. هیئت پیشنهادی برای استخدام مجدد دستیار مدیر اجرایی، مدیر فناوری اطلاعات و دستیار اجرایی را تصویب کرد.

تجدید نظر و تصمیمات واجد شرایط بودن

1. هیئت مدیره تصمیم مدیر اجرایی در مورد دانش آموز دبیرستان کلینتون را تایید کرد. دانش آموزی به دلیل عدم رعایت مقررات IHSA 3.042 واجد شرایط نبود.

2. هیئت مدیره تصمیم مدیر اجرایی در مورد یک دانشجو در آکادمی آمادگی کالج گوندولین بروکس در شیکاگو را تایید کرد. دانش‌آموز به دلیل عدم رعایت مقررات IHSA 3.040 و بخش‌های فرعی آن واجد شرایط نبود.

3. هیئت درخواست استقرار یک دانش آموز در دبیرستان لیک ویو در شیکاگو را رد کرد. دانشجو طبق مقررات IHSA 3.060 درخواست مسکن کرد.

4. هیئت مدیره تصمیم مدیر اجرایی در مورد دانش آموزی در دبیرستان کاتولیک ماریان در شیکاگو هایتس را تایید کرد. این دانش‌آموز مطابق با آیین‌نامه 3.047 IHSA، واجد شرایط نبود.

5. هیئت مدیره در مورد دانش آموز دبیرستان مسکوت حکم مدیر اجرایی را اصلاح کرد. دانشجو بر اساس مقررات IHSA 3.022 به دنبال مسکن بود. درخواست اولیه رد شد، اما پس از دریافت اطلاعات جدید، هیئت محل اقامت را اعطا کرد و دانشجو بلافاصله واجد شرایط پذیرش در دانشگاه است.

نکات بحث

در هر جلسه هیأت مدیره موارد خاصی وجود دارد که هیأت مدیره در مورد آنها بحث می کند، اما هیچ اقدامی در مورد آنها صورت نمی گیرد. در زیر گزارشی از موارد دستور کار 9 آوریل 2024 آمده است:

1. مت جنسن، مدیر ارشد اجرایی IHSA، به روز رسانی سیستم مدیریت حقوق انتقال آنلاین IHSA را ارائه کرد که در دست توسعه است. IHSA امیدوار است در بهار امسال این سیستم را در مدارس جداگانه آزمایش کند و آن را در تمام مدارس برای سال تحصیلی 2024-25 اجرا کند.

2. هیئت از 26 دانش آموزی که به تیم دانشگاهی IHSA 2024 انتخاب شدند و در ضیافتی در بلومینگتون در 8 آوریل مورد تقدیر قرار گرفتند، تشکر کرد.

3. هیئت درباره قرار دادن دانش آموزان در فینال بسکتبال ایالتی IHSA بحث کرد. هیئت مدیره برندگان بخش دانشجویی 2023-24 و مسابقه روحی ارائه شده توسط کمیته مشاوره دانشجویی IHSA را شناسایی کرد. دبیرستان کاتولیک مارکت در آلتون قهرمان ایالتی کلاس 1A/2A شد، در حالی که دبیرستان ریورساید-بروکفیلد قهرمان ایالتی 3A/4A بود.

4. هیئت مدیره یک به روز رسانی در مورد تور گلف بنیاد IHSA دکتر مارتی هیکمن 2024 که برای 11 ژوئن در The Den در فاکس کریک در بلومینگتون برنامه ریزی شده بود شنید. زمان ثبت نام به پایان رسیده است، لذا از علاقه مندان به بازی گلف دعوت می شود هر چه سریعتر ثبت نام کنند. ثبت نام اینجا.

5. هیئت مدیره، تام شرگن، مدیر مؤسسه د لا سال، را به عنوان عضو تالار مشاهیر کنفرانس ورزشی کاتولیک دختران (GCAC) در سال 2024 به رسمیت شناخت.

6. مدیر اجرایی به روز رسانی در مورد جلسه حقوقی سالانه NFHS که در 11-12 آوریل در دفتر NFHS در ایندیاناپولیس برگزار می شود، ارائه کرد.


برای اخبار ورزشی بیشتر، جیک لئونارد را در توییتر دنبال کنید @جیک لئونارد جی آر ان و هارتلند نیوزفید @HLNF_Bulletin در توییتر.

علاوه بر این، می توانید اخبار هارتلند را در فیس بوک و ردیت در میان دیگر پلتفرم ها دنبال کنید. هم اکنون می توانید اخبار ما را در تلگرام و MeWe دنبال کنید.

حمایت از روزنامه نگاری مستقل فقط با 1 دلار در ماه یک حامی در Patreon شوید. گزینه های اهداکننده دیگری نیز وجود دارد.

آخرین اخبار را در شبکه رادیویی ما از طریق Spreaker، TuneIn و سایر سیستم عامل ها دریافت کنید.




دیدگاهتان را بنویسید