یک گودال بزرگ مسیر 185 ایلینوی را برای مدت نامعلومی می بندد


هیلزبورو – مسافران ممکن است نیاز به یافتن مسیرهای جایگزین داشته باشند زیرا یک گودال در امتداد مسیر 185 ایلینوی بین Hillsborough و Coffey آن را برای مدت نامحدود بسته است.

در آخر هفته، یک فروچاله بزرگ در فاصله 35 تا 40 فوتی بزرگراه در حدود یک و نیم مایلی شرق مرکز اصلاح و تربیت گراهام کشف شد.

مقامات EMA کانتی مونتگومری، آمرن ایلینوی و معدن گوزن و همچنین ادارات حمل و نقل و منابع طبیعی ایلینویز به طور مرتب وضعیت را در محل زیر نظر دارند.

دان هاف، معاون مدیر EMA شهرستان مونتگومری، گفت: «IDOT اجازه نمی دهد تا ترافیک پشتیبان گیری شود تا زمانی که این کار را ایمن انجام دهد.

هاف همچنین خاطرنشان می کند که عرض کانال تقریباً 95 فوت بود، اما اکنون تنها 20 فوت از مسیر 185 ایلینویز فاصله دارد. گزارش های اولیه همچنین بر این باور بودند که عمق کانال به 400 فوت می رسد. هاف بحث می کند که آنها دیگر باور نمی کنند که آنقدر عمیق است.

وی همچنین خاطرنشان کرد که نمی توانند به آن نزدیک شوند. با این حال، آنها از یک پهپاد برای جمع آوری اطلاعات بیشتر استفاده کردند. این امکان وجود دارد که آنها تجهیزات حفاری را برای گرفتن هسته بیاورند.

هاف گفت: «در این مرحله، ما در تلاشیم تا بفهمیم چه اتفاقی می‌افتد تا ببینیم مراحل بعدی چیست. “هنوز ابهامات زیادی وجود دارد.”

مقامات Hillsboro Energy LLC، مالک معدن Deer Run، روز دوشنبه برای ارزیابی بیشتر وضعیت در محل حضور داشتند.

هاف می افزاید: «در این مرحله فقط یک بازی انتظار است. ما در معدن زغال سنگ منتظریم تا به ما بگوید علت آن چیست و چگونه آن را تعمیر کنیم.»

هاف همچنین با سرویس ملی هواشناسی در رابطه با این پیش بینی مکاتبه کرد. احتمال رگبار و رعد و برق امشب و احتمالاً سه شنبه می تواند حفره را بزرگتر کند.

در این زمان، هاف معتقد نیست کسی در خطر است.

هاف گفت: «هیچ خط گاز در این منطقه وجود ندارد. تا زمانی که مردم دور بمانند، هیچ تهدید بزرگی وجود ندارد، اما در حال حاضر یک ناراحتی بزرگ خواهد بود.

منطقه آسیب دیده از خیابان 9 تا خیابان مدرسه خانه امتداد دارد. علائم انحرافی نصب شده است. مسیرهای جایگزین به Coffin از Hillsborough عبارتند از 9th Avenue به Coffin Road شمال و Buckeye Trail به خیابان 6th جنوب. سایر مسیرهای جایگزین باید با IDOT در میان گذاشته شود. برای تاخیر آماده شوید.


برای اخبار بیشتر شهرستان مونتگومری (IL)، جیک لئونارد را در توییتر دنبال کنیدجیک لئونارد جی آر ان و هارتلند نیوزفید @HLNF_Bulletin در توییتر.

علاوه بر این، می توانید اخبار هارتلند را در فیس بوک و ردیت در میان دیگر پلتفرم ها دنبال کنید. هم اکنون می توانید اخبار ما را در تلگرام و MeWe دنبال کنید.

حمایت از روزنامه نگاری مستقل فقط با 1 دلار در ماه یک حامی در Patreon شوید. گزینه های اهداکننده دیگری نیز وجود دارد.

آخرین اخبار را در شبکه رادیویی ما از طریق Spreaker، TuneIn و سایر سیستم عامل ها دریافت کنید.




دیدگاهتان را بنویسید