یادبود چستر کمک هزینه ای برای آموزش کنترل خونریزی دریافت می کند


چستر — بیمارستان یادبود چستر دریافت کننده جوایز کوچک آموزشی EMS شبکه بیمارستانی دسترسی بحرانی ایلینویز (ICAHN) 2023-2024 است. با تشکر از کمک مالی، Memorial آموزش و کیت های کنترل خونریزی را به همه مدارس در مناطق مدرسه Chester و Steelville ارائه می دهد.

آموزش کنترل خونریزی در مدارس اطلاعات عملی را در اختیار کارکنان قرار می دهد که در مواقع اضطراری در زمانی که منتظر کمک هستند چه کاری انجام دهند. مربی معتبر “Stop the Bleed” و مدیر پرستار اورژانس یادبود، کیم روبکه، مربی اصلی رویدادهای آموزشی است. با کمک Deb Mewert، مدیر پرستار اتاق عمل، و ماریا برگمن، هماهنگ کننده روابط اجتماعی و مربی BLS، هدف این است که همه مدارس تا شروع سال تحصیلی 2024-2025 آموزش ببینند. در 22 مارس، این تیم اولین جلسه تمرینی خود را برای کارکنان مدارس دولتی راهنمایی و ابتدایی منطقه 139 مدرسه چستر برگزار کرد. کارکنان یادبود اضافی از بخش‌های جراحی و پرستاری با آموزش عملی برای گروه بزرگ کمک کردند.

با کمک این کمک هزینه، مانکن های آموزشی برای شبیه سازی سناریوهای واقعی و مواد لازم برای ساخت 200 کیت برای مدارس خریداری شد. پس از اتمام آموزش، مدارس چندین کیت کنترل خونریزی حاوی 2 تورنیکت، گاز، نوار و لوازم دریافت می کنند. این پروژه به ایجاد خدمات کمک های اولیه در هر مدرسه کمک می کند تا در صورت آسیب دیدگی کمک کند و به آنها مهارت هایی می دهد تا تا رسیدن کمک ها مداخله کنند. در طول آموزش، کارکنان یاد می‌گیرند که زخم‌ها را به‌درستی بسته‌بندی کنند، تورنیکت‌ها را به کار ببرند و از مواد جایگزین برای ساختن تورنیکت استفاده کنند. این نوع تمرین را می توان برای هر آسیبی که باعث از دست دادن خون شود، از سوراخ شدن تا زخم های بزرگ استفاده کرد.

بیمارستان مموریال با مدارس چستر و استیل ویل برای ارائه آموزش سالانه CPR و صدور گواهینامه همکاری می کند. این آموزش اضافی کنترل خونریزی سطح دیگری از حمایت از زندگی را به کارنامه آنها اضافه می کند.

برگمن می گوید: «به عنوان شریک در ساختن جامعه ای سالم تر، ما با مدارس همکاری می کنیم تا منابع مورد نیاز آنها را برای فراهم کردن محیطی امن و مطمئن برای فرزندانشان فراهم کنیم. ما از این کمک مالی سپاسگزاریم و می‌توانیم این ابزارها و آموزش‌های نجات بخش را در اختیار مدارس قرار دهیم. ما امیدواریم که آنها هرگز به آنها نیاز نداشته باشند، اما از طریق آموزش و تمرین به آنها کمک می کند تا در مواقع اضطراری آماده شوند.”


برای اخبار بیشتر شهرستان راندولف، جیک لئونارد را در توییتر دنبال کنید @جیک لئونارد جی آر ان و هارتلند نیوزفید @HLNF_Bulletin در توییتر.

علاوه بر این، می توانید اخبار هارتلند را در فیس بوک و ردیت در میان دیگر پلتفرم ها دنبال کنید. هم اکنون می توانید اخبار ما را در تلگرام و MeWe دنبال کنید.

حمایت از روزنامه نگاری مستقل فقط با 1 دلار در ماه یک حامی در Patreon شوید. گزینه های اهداکننده دیگری نیز وجود دارد.

آخرین اخبار را در شبکه رادیویی ما از طریق Spreaker، TuneIn و سایر سیستم عامل ها دریافت کنید.




دیدگاهتان را بنویسید